Kiri on nyt sitten valmis, vielä pingotus ja kameran metsästys että saatte nähdä sen kauneuden/kauheuden kuvan.  Anoppi katseli aikansa kun tein Kiriä ja totes että hän ostaa langat ja tilaa yhden lahjaksi naapurin emännälle. Jep jep

Sain mennä viikolla anopilta 330 grammaa villalankaa joka on omista lampaan villoista Virtain kehräämöllä teetetty. Lampaita ei anoppilassa ole ollut koko sinä aikana jonka minä olen ollut kuvioissa mukana, joten lanka on vanhaa. Tuntuu ihanan "rasvaiselta". Langoista teen varmaankin saapassukkia, yhdet minulta on tilattukin.

Mies kysy että onnistuisko Huopasesta tehdä sormikkaat?! Siis mä olin ihan että TÄH?! Näköjään oppii tuo Mieskin jotain tuossa sivussa kun kuuntelee mun vuodatusta tehdessäni käsitöitä. Osaa jopa käydä itsenäisesti ostamassa mulle lankoja kun soitan töistä ja sanon että nyt haet semmoista ja semmoista. No tuota sormikas ideaa kyllä on pakko kokeilla, tosin se vaatii sen että opettelen tuon sormikkaan teon.