835888.jpg

Nimeni on Sanni ja olen Seropi, niin kuin ihmiset minua kutsuvat. Isästäni ei ole mitään tieto eikä äitistä, mutta se ei menoa haittaa. Täytän syyskuussa  vuoden, mutta olen vielä ihan pentu.

Aikaisemmin asuin yhden setä luona, se setä oli aika tyhmä, se vaan joi viinaa ja kohelsi menemään. Ei mulla siellä hätää ollut, sain kuleksia irrallani pitkin naapureita ja niissä naapureissa oli kivoja koira kavereita. Mutta naapurin Kyttääjät oli sitä mieltä kun rupesin laihtumaan että nyt on tehtävä jotain ja sitten ne soitti kahdelle kiltille ihmiselle ja ne tuli mua kattoo yks manantai. Niillä oli yks kiva koira mukana, sen nimi oli Mimmi, mä tykästyin siihen koiraan kyllä ihan hirveesti, eikä ne ihmisetkään ihan pöllömpiä ollut. Se naapurin setä ensin lupas että mä saan mennä niitten ihmisten kanssa, mutta kun mua vähän jänskätti enkä heti mennyt sen Mimmin kanssa autoon niin sitten se setä otti mut syliin ja vei mut kotiin, en tosin olis halunnut mennä sinne, mutta se setä tahto niin.

No elämä jatkui samallalailla, se setä vaan joi jotain viinaa, se ei ollut kauheen kivaa. Koira kavereita mä menin sinne naapuriin katsoo jo klo 5.00 aamulla kun ne pääsi pihalle ennen kun ne naapurin ihmiset lähti töihin. Perjantaina se setä kävi sillä naapurissa sanomassa että soittas ne kiltit ihmiset takaisin jotka sit veis mut pois. Lauantaina ne kiltit sitten tuli sen Mimmi koiran kanssa ja oli tosi kivaa leikkiä siinä pihassa. Mä sitten lähdin sieltä sen setän luota ja menin niitten kilttien ihmisten kanssa. Hiukan mua alkuun on aristanut, mutta ei kauheesti enään. Ja se Mimmi, se on mua 5 vuotta vanhempi ja välillä ärisee kovasti, mutta kun mä laitan maate niin se lopettaa ja sit me taas ollaan ihan kavereita.